Jak zrobić dobre wrażenie w pracy?
Początki w nowej pracy niemal zawsze są trudne. Dzięki kilku wskazówkom możesz przetrwać ten czas.
1. Pamiętaj, by zadbać o pozytywne relacje między pozostałymi pracownikami. Staraj się dopasować do ludzi, z którymi przyszło Ci pracować. Bądź dla wszystkich miła. Nie daj się wciągnąć w żadne nieformalne kliki.
2. Pamiętaj, by do nowej pracy ubierać się elegancko, ale skromnie. Wchodząc do pokoju powitaj ciepło wszystkich pracowników. Wychodząc zawsze zabieraj komórkę ze sobą.
3. Wykaż się swoimi kompetencjami. Gdy czegoś nie wiesz, bądź nie zrozumiałaś, możesz zapytać. Jeżeli zrobisz jakiś błąd- szybko go napraw. Nie chwal się niepowodzeniami.
4. Dobrze planuj swoją pracę. A jeśli masz masę spraw, to pospisuj je, a potem wykonuj te najważniejsze. Potem pozostałe.