Reklamacja do banku - jak postępować?
Naliczono ci niesłusznie opłatę za kartę? Przelano Twe oszczędności na błędny rachunek? Sprawdź, jak możesz nakłonić bank, by naprawił swój błąd.
1. Pamiętaj, że reklamację powinnaś złożyć na piśmie. Oczywiście osobiście dostarcz napisaną reklamacje. Poproś też, aby ktoś z pracowników banku wydał Ci zaświadczenie, że skarga wpłynęła.
2. Możesz też reklamację złożyć drogą elektroniczną, bądź telefonicznie, niemniej jednak lepiej jest skorzystać z takich możliwości przy mniej istotnych załatwieniach.
3. Pamiętaj, by reklamację na nieprawidłowo wykonaną usługę banku złożyć najszybciej. Najlepiej zaraz po odkryciu zaniedbania. Wiedz, że nie powinnaś z tym zwlekać dłużej niż 14 dni.
4. Musisz wiedzieć, że prawo nie określa jednakże czasu, w którym bank musi rozpatrzyć Twoją sprawę. Zazwyczaj zajmuje to nie więcej niż 30 dni.